.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از اشتياق ديدار مازندراني‌ها با رهبري، تا تكاپو براي گرفتن يك سهميه
ديدار مردم مازندران با رهبر معظم انقلاب و بيعت مجدد با رهبري در روز سه‌شنبه ششم بهمن محقق مي‌شود، اشتياق براي ديدار با رهبري در بين همه مردم موج مي‌زند اما محدوديت ...
از اشتياق ديدار مازندراني‌ها با رهبري، تا تكاپو براي گرفتن يك سهميه

ديدار مردم مازندران با رهبر معظم انقلاب و بيعت مجدد با رهبري در روز سه‌شنبه ششم بهمن محقق مي‌شود، اشتياق براي ديدار با رهبري در بين همه مردم موج مي‌زند اما محدوديت مكان موجب اختصاص سهيمه به هر شهرستان براي اين ديدار تاريخي شده است.

چهارمين جلسه ستاد هماهنگي اعزام در استانداري مازندران در حالي برگزار شد كه همه فرمانداران از شور اشتياق مردم براي ديدار با رهبر سخن مي‌گفتند و از سهميه‌هاي اختصاصي اندك و پيگيري مردم براي ديدار فقط مي‌گفتند؛ به اندازه تعداد انگشتان دست اختصاص دهيد.


* همه مازندران عاشق ديدار با رهبري هستند
دبير ستاد اجرايي اعزام زائران مازندراني براي ديدار با رهبر انقلاب در اين جلسه گفت: همه مردم مازندران عاشق ديدار با رهبري هستند.

سيد عيسي هاشمي حيدري با اشاره به اينكه به فرمانداران ابلاغ شده است كه موضوع جوان گرايي را در اعزام ها مد نظر قرار دهند، تصريح كرد: حركات فرهنگي در قالب حركات نرم افزاري در طول سفر تدارك ديده شده است.


* پيگيري‌هاي 3 ساله شوراي فرهنگ عمومي مازندران محقق شد
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: ديدار مردم مازندران در روز ششم بهمن از مصوبات شوراي فرهنگ عمومي مازندران در طول سه سال گذشته بود كه پيگيري‌هاي اين شورا در طول سه سال گذشته محقق شد.

هادي ابراهيمي با اشاره به اينكه كميته فرهنگي ستاد اجرايي اعزام سه نمونه پوستر به تعداد 5 هزار عدد با عنوان ديدار دل انگيز اقدام كرده است، افزود: ويژه نامه ديدار با رهبري نيز در چهار صفحه با عنوان هزار سنگر به تعداد 5 هزار نسخه چاپ شده است.

وي از برگزاري مسابقه فرهنگي اطلاع‌رساني خبر داد و گفت: به رسانه‌هايي كه طول سفر به بهترين وجه بتوانند اشتغال مردم را انتقال دهند، جوايزي اهدا مي ود.


* اكيپ‌هاي بهداشتي در طول سفر زائران را اسكورت مي‌كنند
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت: اكيپ‌هاي پزشكي در طول سفر زائران را اسكورت مي‌كنند.

محمد مهدي ناصحي افزود: در طول مسير نيز در صورت به وجود آمدن مشكل و يا حادثه خاص براي پذيرش 100 مصدوم برنامه ريزي شده است.

وي ادامه داد: در سه محور ورودي استان مازندران اكيپ‌هاي بهداشتي و درماني مستقر هستند.

* 120 اتوبوس اعزام زائران را بر عهده دارند
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي مازندران گفت: 120 اتوبوس براي اعزام مردم ولايت‌مدار مازندران براي ديدار با رهبري آماده شده است.

مجيد نصرالله‌زاده افزود: براي اعزام زائران از سه محور كندوان، هراز و سوادكوه صورت مي‌گيرد و امكانات لازم در اين زمينه مهيا است.


* 15 سهيمه به خانه مطبوعات مازندران
رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: 15 نفر از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي مازندران با پيگيري مسئولان اختصاص يافت.

رستم دهقان با انتقاد از عدم حضور خبرنگاران در اعزام به مناطق عملياتي جنوب افزود: مازندران 3 ميليون نفر جمعيت دارد كه براي شكل دهي به افكار عمومي رسانه‌هاي محلي بسيار مي‌توانند كارگشا باشند.

وي سفر مردم مازندران به ديدار مقام معظم رهبري را يك سند ماندگار عنوان و تصريح كرد: حضور خبرنگاران براي ثبت و درج اين واقعه مهم ضروري است.


* راه و ترابري مازندران با تمام امكانات آماده است
مديركل راه و ترابري مازندران گفت: زانران از سه مسير هراز، كندوان و سوادكوه اعزام مي شود.

موسي رحيمي افزود: در طول سفر نيز راهدارخانه‌هاي مسير و روساي ادارات راه و ترابري شهرستان به همراه ماشين‌آلات در كل محور و سفر حضور دارند.

ديدار مردم مازندران با مقام معظم رهبري به مناسبت حادثه ششم بهمن آمل در سال 60 در روز سه شنبه هفته جاري محقق مي‌شود.

در اين ديدار بيش از 4 هزار نفر از مردم مازندران از شهرستان‌هاي مختلف ديدار مي كنند كه يك هزار و 400 نفر از شهرستان آمل و بقيه شهرستان‌ها نيز با توجه به تعداد جمعيت اعزام مي‌شوند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.